Lloc

Durada

Al voltant d’una hora.

Dificultat

Es tracta d’una pujada contínua d’un quilòmetre i mig amb un desnivell de 430 metres. Es surt dels 641 metres fins arribar als 1059 metres del santuari. Es pot considerar que té una dificultat moderada.

Descripció

Ruta

Es deixa el cotxe al principi d’una pista forestal a pocs metres del pla d’en Xurri (també es pot deixar el cotxe al mateix aparcament del pla de Can Xurri).

Un cop heu deixat el cotxe, cal agafar la pista forestal que puja fins el restaurant de Can Turó (en el sentit de pujada, és la pista que gira a l’esquerra, just on s’acaba la part asfaltada). Arribareu a l’aparcament del restaurant. Pugeu unes escales per arribar a l’era de la casa. Us heu de dirigir cap a l’entrada del restaurant i passar junt unes taules. A partir d’aquí no hi ha pèrdua. Tot i això, poc abans d’arribar al santuari, hi ha un encreuament de camins. Heu de seguir en direcció a Santa Magdalena-Puigsacalm.

Pràcticament tota la pujada és dins una fageda. Així doncs, cal anar en compte si hi aneu a l’hivern. Les fulles del terra desdibuixen el camí en alguns trams. Trobareu, però, molts senyals als arbres que us indicaran el camí.